Digital Anarchist
mod
admin
12Y

Ben em nu aan het lezen heb niet heel veel van kropotkins werk gelezen nog als ik zo eerlijk mag zijn maar ben blij dat ik er aan ben begonnen nu. T’ geeft me veel inzicht en zn werk is wel echt heel goed

Ja same, ben niet heel bekend met kropotkin… vind het wel een interessante topic… ik kom er niet aan toe dit boek te lezen any time soon ben ik bang

Digital Anarchist
mod
admin
12Y

Ja het is ook wel een boek waar je echt even voor moet gaan zitten, want het is geen lichte materie

vraag me af hoe outdated ie is en hoe relevant ie nog is aangezien dit geschreven is in 1903

Digital Anarchist
mod
admin
22Y

Nou deze versie is voorzien van commentaar, dus er word hier en daar verteld of de wetenschap nu iedeeen van heb heeft weerlegt of bepaalde context qua tijd word duidelijk gemaakt

Anarcho Krantremoved by mod
!anarcho_krant

Voel je vrij om hier nieuws artikelen te plaatsen of een artikel wat je zelf heb geschreven.

Naast dat mensen hier zelf artikelen kunnen plaatsen is deze community ook gekoppeld aan verschillende Nederlandse anarchistische, activisitsche gerelateerde nieuws sites/blogs.

Zit jou site er niet bij? Plaats die dan even in !fva_ondersteuning of stuur een pm naar @anarcho_krant.

Anarcho_Krant is ook gekoppeld aan ons telegram kanaal https://t.me/forumvooranarchisme via dat kanaal kun je op de hoogte blijven van nieuwe artikelen.

Lijst van sites:

worden toegevoegd:

• 0 users online
    • 2 users / day
    • 2 users / week
    • 2 users / month
    • 2 users / 6 months
    • 34 subscribers
    • 3544 Posts
    • 33 Comments
    • Modlog